Paylaşımlar
  •  asdas paylaştı:

    Ne yapmalıyım

    merhaba arkadaşlar uzun bi süredir düzgün giden bi ilişkim var ailesiyle iç içeyim gidip geliyorum çoğu zaman evliliğe doğru giden bi yol var önümde nasipse fakat sıkıntı olan sEvgilimin kız kardeşini hatta bazen annesini kıskanıyorum ve bu durum beni cok rahatsız ediyo nrmalde öyle bi insan değilim eskidende değildim ama ilişki ilerledikçe bu durum ortaya cıktı sizce napabilirim cok huzursuzum fikirlerinize açığım
    İLİŞKİLER | 06.04.2015 19:34:35
    beğeni yok

YORUMLAR



  • Kiskandigini ihsettirirsen hicbizaman mutlu olamazsin cnku o aileye girceksin ve herseyiniz bi arada gececek gorumce kaynana ilk bas anlasman gereken insanlar hemde bu cok buyuk sorunlar yaratir sayet yengemden biliyorum ve inanilmaz kavgaLar tartismaLara sebeb oLdu ... huzurun ilk etabi aiLesi ...
    08.04.2015 01:42:01
    beğeni yok teşekkür yok

  • Bu cok normal bence ama belli edersen sıkıntı
    08.04.2015 01:19:26
    beğeni yok teşekkür yok

  • Belli etme bari sevgiline de aranız açılmasın
    07.04.2015 13:00:26
    beğeni yok teşekkür yok

  • bence annesinden kız kardesınden kıskanmak cok abartılı seven kıskanır ama onu dogran anneden degil beraber buyudugu aynı karında yattı kardesınden degıl cnm benım alt komsum var 1 yıllık evlı kız esını aılesınden kıskanıyor annesı aradı kardesı aradı dıye evde sureklı kavga cıkarıyo ve kız bu hayatı kendınede esınede zından ettı ya yol yakındayken kendını fırenle derım cnm yrn cok gec olabılır o insan aılesı her zaman hayatınızda olcak...

    07.04.2015 12:48:47
    beğeni yok teşekkür yok

  • neden bu kıskançlık.kız kardeş yada anne kıskançlığı.bence bu durumdan kurtulmaya bak.madem birbirinizi seviyorsunuz ,evliliğe kadar giden güzel bir ilişkiniz var.bunu bozma.bu saplantından bir an önce kurtul.yoksa güzel giden ilişkini kendin mahfedeceksin. sonuçta o abi kız kardeşiyle güzel bir ilişkisi olacak,yeri gelecek onu başka erkeklerden kıskanacak ,paylaşamayacak,yeri gelecek onunla bir arkadaş gibi dertlenecek ,bunlar çok doğal.bunlara kendini alıştır.sonuçta kız kardeşi ,kız arkadaşı değil.kıskanacak bir durum yok.
    07.04.2015 12:34:46
    beğeni yok teşekkür yok

  • Iliskinde duygularinin artmasından dolayi böyle bir durum yaşadığını düşünüyorum.Yoksa annesi ve kardesini kıskanman doğal değil.Sen onun sevgilisisin o da senin şu an bu kadar,evlensende seninde ailen arkadaşların var onunda.Sadece sen ve o olmayacak yaşamınızda böyle bir ilişki saglikli olmaz zaten.Bu durumdan çok rahatsizsan psikolojik yardimda alabilirsin...
    06.04.2015 23:23:16
    beğeni yok teşekkür yok

  • sevgilinin bir birey olduğunu sana ait olmadığını öğren.bir mülk gibi bir mal gibi sahiplenmeyin karşınızdakine saygı duyun onun çevresine ailesine arkadaşlarına.hatta ben sevdiğim insanın ailesini daha çok severim kardeşi kardeşim annesi annemdir sevmek aşık olmak budur.bu açıdan bakmaya çalış.
    06.04.2015 20:12:31
    beğeni yok teşekkür yok

  • Öncelikle seven insan kıskanır bunu unutma. Bu kıskançlık illaki başka bir kadından kıskanmak değildir. İnsan kendinden bile kıskanabilir. Kıskançlık sevdiğini gösterir evet ama kendini dizginlemen gerekir. Çünkü sonunda kendini yıpratan sen olursun. Siz kendinize bir yol arkadaşı, eş seçiyosunuz. Nihayetinde bu kişi kukla gibi yanında kalmayacak. Kız arkadaşları da olacak ve evlilik gerçekten farklı bir durum her şey değişebilir. Kendine sınırlar çizmelisin. Yoksa bu senin için bir takıntı halini alır ve sürekli bu durumu düşünür durursun. Sana zarar yani. İlişkinize de zarar. Çünkü karşındaki kişi de ona güvenmediğini daha sonra da senin takıntılı olduğunu düşünecektir. Bunu durdurmak için ne yapmalıyım dersen öncelikle kendini tatmin et. Mesela ona gözlerinin içine bakarak seni seviyorum de. Onun ses tonundan, sana bakışından zaten seni sevip sevmediğini anlarsın ve seven bir kişi senin yerine kimseyi koymaz koyamaz. Annesi yalnızca anne. Eğer sen onun için böylesine farklı olmasan hiç hayatına seni sokmaz annesiyle yasamina devam ederdi. Unutma ki kimse onun için sen değil. Ve şunu da düşün böyle düşünüp sürekli kurarak kötüyü çağırırsın. İyi bir taktik de şu onun annesini kardesini sevmeye çalış sürekli iyi davran. Hem onlar da ilişkinize daha çok destek çıkar ve sen kafanda kurduklarını biraz rahatlatmış olursun.
    06.04.2015 19:53:46
    beğeni yok teşekkür yok

Yorum yapabilmek için Üye Olun ya da Giriş Yapın

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR