Paylaşımlar
  •  yazel paylaştı:

    birkaç bilezik içinmiş.......

    Evlenip mutlu olmak ister dimi insan peki ya emek de verir mi.... bence verir.... ya karşılığında bebeğinizin canını alırlarsa.... arkadaşlar bana yardım edin de atlatiim bu psikolojimi.... ii deilim.... bebeğimi öldürdüler bi hiç uğruna.... ve şimdi yalnızım.... sevdim hüsrana uğradım.... herşeyden önemlisi bebeğim... altı üstü birkaç bilezik için bebeğimi öldürdüler.... hemde sevdiim adam... kocam dediim evlendim adam.... keşke.... offf keşke....

    Tarayıcıdan gönderildi.
    BİR DERDİM VAR | 01.04.2015 02:47:16
    beğeni yok

YORUMLAR



  • İnşallah öderler....

    Tarayıcıdan gönderildi.
    03.04.2015 01:40:54
    beğeni yok teşekkür yok

  • Nasil ya nasil bi serefsiz yapabilir bunu

    Tarayıcıdan gönderildi.
    02.04.2015 21:25:26
    beğeni yok teşekkür yok

  • Size birşey daha diyim mi inanır mısınız daha kaşık tutmasını bilmiyordu cahildi nerde ne konuşması gerektiini sofraya ev halkı gelmeden başlanmaması gerektiini ve buna benzer bi çok şeyi bilmiyordu ona ben öğrettim ama yengesi yani eltim çekemedi bizi çünkü düzgün bi adam haline getirdim o kadar mutluyduk ki ve bana sormadan hiçbişe yapmaz haline gelmişti ama sonradan nasıl olduysa yengesine inandı hep o ve abisi istedi beni boşamasını kaç kez yanımda söylediler at bunu die ama ben hep direndim eşim düzgündü sonradan nasıl oldu anlamadım ama bi anda gerçekten bi anda beni sevnedi hiçkimse bebeğinden vazgeçmez ama o geçecek kadar nefret etti benden neden bilmiyorum bi çok kişiyle konuşurken duydum yazelle hiçbi sorunumuz yok neden buralara kadar geldik bilmiyorum dedi ama hala canımı yakmaya da devam etti dava açtım ve tazminatı yüksek tuttum abisi hemen taşınmış başka yere gitmiş çünkü eşimin ödeyecek gücü yok hem yıktılar yuvamı hemde başımıza kalacak die taşınmış.... bunlar böyleyken eşim nasıl kör olabiliyo anlamıyorum.....

    Tarayıcıdan gönderildi.
    02.04.2015 21:02:15
    beğeni yok teşekkür yok

  • Şimdi tek istediiim hakettini bulsun hem hayatında hem mahkemede.... içim öle yanıyo ki nasıl sabrediyorum bende bilmiyorum .... o yangının sönmesini istiyorum içim soğusun ohhh diyim istiyorum.....

    Tarayıcıdan gönderildi.
    02.04.2015 20:52:33
    beğeni yok teşekkür yok

  • Ayy cnm ne yaşamıssın sen soyligcek bisey yok sadece allah yardımcın olsun ne olursa ol allahdan yardım iste ondan baska kimse sana yardım edemez

    Tarayıcıdan gönderildi.
    02.04.2015 20:32:38
    beğeni yok teşekkür yok

  • zor bir durum. Allah yardımcınız olsun. ama üzülme
    her şey de bir hayır vardır. bu durumdan kurtulmak için
    mücadele etmen gerekecek inşallah kurtulursunuz.

    Tarayıcıdan gönderildi.
    02.04.2015 16:57:52
    beğeni yok teşekkür yok

  • Tedavi gördüm psikolojik ama oda sadece uyuttu beni mahkeme yaklaşıyo kullanmayı bırakmak zorunda kaldım çünkü ifadesinde şizofren demiş alakam yok bebeğim öldükten sonra gittim doktora....... ondan önce gayet iidim...

    Tarayıcıdan gönderildi.
    02.04.2015 14:28:08
    beğeni yok teşekkür yok

  • Kendini suçlama vicdan her yürekte olmuyor malesef ağırlığını istediğin kadar koy gözü dönmüş kafasına kötülüğü koymuş birini durduramazsın. Bana söylemesi çok kolay gelir toparlan şunu yap bunu yap diye ama yaşayan hisseden gene sen olacaksin ve acı her yerde acı hele ki evlat acısı başka bir durum ama lütfen güçlü ol güçlü ol ki hakkını savunasin doğmamış bebeğin feryadını susturasın allah sana yar ve yaradan olsun ayakta dur ki kurtul bu durumdan allah herkese vicdan nasip etsin.

    Tarayıcıdan gönderildi.
    02.04.2015 09:35:05
    beğeni yok teşekkür yok

  • Bide ogün beni o muayenehanede bırakıp gitti daha bide üstüne yetmedi o günün akşamı beni arayıp 5 bilezik takmıştuk sana ver onları eşyalarını veriim dedi ve ben iice kötü oldum inanırmısınız ölmeyi çok istedim.... her gece ağladım al allahım canımı die.... çünkü haketmedim.... hemde hiç.... her hatasına göz yumdum hep affettim.... ağırlığımı koyamadım hata benim başaramadım ağırlığımı koymayı....

    Tarayıcıdan gönderildi.
    02.04.2015 02:04:50
    beğeni yok teşekkür yok

  • Yazarken bile ellerim titriyo o anı defalarca kez yaşıyorum sanki.... keşke ona inanıp gitmeseydim diyırum keşke....

    Tarayıcıdan gönderildi.
    02.04.2015 02:01:51
    beğeni yok teşekkür yok

  • Kavga ettik beni dövdü ve ailem geldi babama dövmedim dedi bide babamdan dayak yedim sonra sancılandım hastaneye gitmek için dışarı çıktım merdivenlerden düştüm 2 gün daha o evde kaldım sonra dayanamadım ailemin yanına geldim bebeği aldırmak istedi asla dedim aradan 1 ay geçti ve kontrol dierek beni bi muayenehaneye götürdü sonra uyandımda bebeğim yoktu ve benden imzalı kağıt almış bile haberim bile olmadı ne zaman yaptı ne yaptı anlamadım ben hala inanmadım onun kötü biri olduuna ve nede olsa bebeğimin babası dedim inandım ama oyuna geldim.... inan hala gözümün yaşını yitutamıyorum kızım olacaktı adını bile koymultum kıyafetleri emziği biberonu boş kaldı..... öldürün beni de dedim ama beni kimse duymadı

    Tarayıcıdan gönderildi.
    02.04.2015 01:58:56
    beğeni yok teşekkür yok

  • Canim cok uzuldum ömce allah sabir versin evlat cok deyerli bir varlik insallah allah sana yine o hissi tatirmayi masip eder sabret allahimin adaleti cok buyuk gorursun kimsenin yaptigi yanina kalmaz

    Tarayıcıdan gönderildi.
    01.04.2015 23:32:15
    beğeni yok teşekkür yok

  • Oncelikle basin sag olsun fakat cok Özür dilerim ama ben bir babanin cocugunu nasil oldurebilecegine hala inanamıyorum bu nasil oldu seni uzmeyecekse eger ltf bizlerle paylasirmisin

    Tarayıcıdan gönderildi.
    01.04.2015 18:58:25
    beğeni yok teşekkür yok

  • Mahkemem daha olmadı nasıl dayancam bebeğimin katilini görmeye nasılll..... bana yardım edin lütfen...

    Tarayıcıdan gönderildi.
    01.04.2015 18:43:25
    beğeni yok teşekkür yok

  • Ben sadece allaha yalvarabildim birtek ona isteklerimi sundum ve tabiki sonra adalet.... ama hala ağlıyorum bebeğime....

    Tarayıcıdan gönderildi.
    01.04.2015 18:36:34
    beğeni yok teşekkür yok

  • Arkadaş bağır çağır diyosun sen olsan nekadar bağıracan çığlık atıcan söylermisin ya sende o çocuğun yanına yatırırlar yada kaderine boyun eğersin.eşit yaratmış dıyosun söyle eşit olan ne bi kadın la erkek nekadar eşit.tamam fikir akıl belki ok ama fiziksel anlamda nekadar direne bilir.bu devirde adam para için avradını satar oldular okadar ruhsuz insan var.sen bağır lan diyosın sıkıysa sen bağır.hele bi o annenin yerine kendini koy.kanun bişey yapamadıktan sonra sen hiçbişey yapamazssın.o acılı kardeşimize pisikolojisi düzelsin diye yol gösteriyoruz sen allaha şirk koşuyorsun sen allahtan dahamı iyi biliyorsunki bunasıl mesajlan önce allaha dön töğbe et şik koşma insanda zaten akıl olsa dünyaya geliş sebebini bilir.


    Tarayıcıdan gönderildi.
    01.04.2015 18:25:32
    beğeni yok teşekkür yok

  • ya abi allahtan önce kul görevini yerine getirmeli sadece allaha boyun eğmelisin senle eşit yarattığı kuluna değil. isyan et bağır çığlık at . ne biçim yorumlar lan yok dua et yok bilmemne. ezdirme kendini

    Tarayıcıdan gönderildi.
    01.04.2015 17:37:21
    beğeni yok teşekkür yok

  • allahım yardımcın olsun canım cok zor durum mevlam bnaska acı gostermesın sana kaderınde onune gecılmıyo yasanması gerekenı yasıyoz ıste 🙁

    Tarayıcıdan gönderildi.
    01.04.2015 16:04:10
    beğeni yok teşekkür yok

  • Çok içim yandı beddua etmedim sadece allahın adaletine bıraktım görücü usulü evlendim ama sonradan sevdim ama yanıldım ben gerçekten seviyo sandım ve hamile kaldım ama onun bile canına kıydı bu kadar kalpsiz olamaz bi adam inanın ciğerimin yangınını kimse bilemz.... psikolıjik tedavi aldım mahkemede şizofren demiş bana ama yeminle alakam yok sadece bebeğim öldü diye tedavi gördüm aşağıladı hep beni....

    Tarayıcıdan gönderildi.
    01.04.2015 13:03:18
    beğeni yok teşekkür yok

  • Bazen gerçekleri görebilmek için malesef çok şeyimizi kaybediyoruz senin sıkıntın çok büyük ama kim ne derse teselli cümleleri az kalır senin tek tesellin ilacın maneviyatta.

    Tarayıcıdan gönderildi.
    01.04.2015 09:13:14
    beğeni yok teşekkür yok

Yorum yapabilmek için Üye Olun ya da Giriş Yapın

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR